چگونگی نشت پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

چگونگی نشت پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA

پروتئین در ادرار یک علامت رایج در نفروپاتی IgA است. حتی اگر پروتئینوری به درد بیمار منجر نشود، هنوز نشان می دهد که در عملکرد کلیوی بیمار شدید است. کنترل نشت پروتئین ضروری و ضروری است. چگونه نشت پروتئین در ادرار را متوقف کنیم؟

نفروپاتی IgA یک بیماری است که در نتیجه آن ایمنوگلوبولین A در خون به دلیل اختلال ایمنی انباشته می شود. در مورد عادی، ایمونوگلوبولین A یک پروتئین است که به عفونت مقاوم است. مجتمع های ایمنی در خون به عنوان یک سلول ایمونوگلوبولین A تولید می شود. در نتیجه، سلول ها و بافت های کلیه به تدریج توسط تخریب مجتمع های ایمنی در جریان خون آسیب می رسند.

دفع کمپلکسهای ایمنی، ساختار سازمانی مانع و مانع مکانیسم گلومرول را از بین می برد و سبب آسیب رساندن به غشاهای گلومرول می شود. مقدار زیادی پروتئین در ادرار نفوذ کرده و پروتئینوری را ایجاد می کند. پروتئین در ادرار به میزان زیادی نشان می دهد که در کلیه های شما چیزی اشتباه است.

بنابراین، درمان باید بر روی تعمیر سلول ها و بافت های بیمار درون کلیه ها تمرکز کند. درمان های موثر برای متوقف کردن پروتئین در ادرار چیست؟ در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، متخصص معمولا بیمار میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی است، بنابراین بدون هیچ ناراحتی راحت است. مواد فعال داروی چینی می توانند به داخل کلیه نفوذ کنند تا سموم و مایع اضافی را از بین ببرند، رگ های خونی را از بین ببرند، رقیق شدن، بهبود گردش خون، مکمل های غذایی، اکسیژن و خون به اندازه کافی مصرف شود.

سلول های بنیادی کلیه و بافت ها می توانند به طور طبیعی گام به گام ترمیم شوند. هنگامی که غشاهای کلیوی بهتر و بهتر عمل می کنند، پروتئین نشت را از بین می برد و پروتئینوری طبیعی به طور طبیعی از بین می رود.

آیا درمان برای توقف نشت پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA پیدا می کنید؟ اگر چنین است، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی انتخاب شما است. شما می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/6006.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی نشت پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.